Automatyzacja działań
Obsługa zapytań
Interaktywana prezentacja produktów
Zaangażowanie użytkownika
Wysoki wskaźnik odczytania
Dedykowane rozwiązania dla wszystkich branż i usług
Chatboty cieszą się wysoką popularnością, zwłaszcza w obrębie mediów społecznościowych, w których to wskaźnik szybkości odpowiedzi ma ogromne znaczenie dla followersów i wizerunku marki. To media społecznościowe stanowią obecnie platformę pierwszego kontaktu i to właśnie na nich użytkownicy zwracają się z konkretnymi potrzebami.
Narzędziem, które pomoże w osiąganiu tego celu jest chatbot, który generuje odpowiedzi na zapytania płynące ze strony klientów, w oparciu o pełną lub częściową automatyzację.
Obsługa zapytań konsumentów odbywa się na podstawie dedykowanych scenariuszy, które tworzymy w oparciu o informacje dostarczone przez Klienta. Możliwości konstruowania skryptów odpowiedzi jest wiele, przez to zawsze przygotowujemy dedykowane rozwiązania, które zaspokajają potrzebę pierwszego kontaktu konsumenta z marką. Nierzadko rozwiązując zapytanie lub jego problem szybciej niż moderator.
Czatbot może również sam kontaktować się z użytkownikiem wysyłając mu spersonalizowaną wiadomość tzw. follow up informujący na przykład: o ofercie lub statusie zamówienia, czy informacji o tym, że wygrał konkurs. Zaletą tego rozwiązania jest wysoki wskaźnik odczytania przesyłanych wiadomości przez konsumentów – 70-80%.
Przykładowe możliwości automatyzacji działań przez czatbota:
- obsługa reklamacji i zwrotów,
- odpowiadanie na zapytania sprzedażowe,
- wysyłanie inforamcji o usługach i cennikach,
- interaktywan prezentacja produktów
- przyjmowanie dokumentów
- zapisy na eventy
- oraz wiele innych dedykowanych rozwiązań, dopasowanych do potrzeb marki.
Jeżeli ogranicza Cię czas przy moderacji profili, chcesz stworzyć kampanię reklamową, w oparciu o Messengera lub chcesz w pełni zautomatyzować obsługę klienta – napisz do mnie i dowiedz się więcej o chatbotach.
Chętnie Wam w tym pomożemy, napisz do nas:
Kontakt