Na stole leżą: ikona Snaptchata, whatsupa, tablet i telefon wraz z zeszytem i długopisami

Social Media

Strategia komunikacji

Audyt komunikacyjny

Moderacja

Rozwiązywanie sytuacji kryzysowych

Konsultacje

Obecność marki w mediach społecznościowych nie jest tylko trendem, wynikającym z rozwoju marketingu na przestrzeni lat w skali globalnej lecz jest jednym z elementów dokładnie opracowanej strategii komunikacji brandu, której zadaniem jest realizowanie wyznaczonych celów dla marki.

Nasza oferta składa się z kompleksowych działań w platformach social media starannie dobranych do potrzeb Klienta, które nastawione są na osiąganie wyników, budowanie wizerunku oraz świadomości marki wśród konsumentów. Wraz z zespołem specjalistów prowadziłem kanały na platformach social media, takich jak: Facebook, Instagram, Pinterest, Twitter, LinkedIn, YouTube wraz z kampaniami reklamowymi.

Twojej marce oferuję cały pakiet działań social media, które mają za zadanie zrealizowanie założeń strategicznych w komunikacji marki. Specjalizuję się m.in. w budowaniu zasięgu marki i jej świadomości wśród użytkowników, budowaniu pozytywnego wizerunku marki w mediach społecznościowych, konwersji z social media oraz w wielu innych działaniach, które mają za zadanie zrealizowanie wyznaczonych celów promocyjnych.

    Oferta działań social media składa się z:

  • strategii prowadzenia profili brandu w mediach społecznościowych wraz z doborem person,
  • sugerowanych działań, analizą działań konkurencji oraz big idea i propozycjami linii komunikacji,
  • moderacji kanałów w kanałach social media,
  • audytu komunikacyjnego marki w mediach społecznościowych, jeśli posiadała ona wcześniej kanały w mediach społecznościowych i jest gotowa na wprowadzenie zmian w strategii komunikacji,
  • opracowania dokumentu komunikacji kryzysowej, niezbędnego w sytuacjach, w których marka nie potrafi poradzić sobie z komunikacją o negatywnym wydźwięku od użytkowników w mediach społecznościowych,
  • prowadzenia profili w social media, wg strategii komunikacji marki, z uwzględnieniem potrzeb Klienta, nastawieniem na osiąganie wyznaczonych KPI, raportowaniem wyników oraz dobraniem odpowiednich kanałów social media, jeśli wcześniej marka ich nie posiadała,
  • strategii prowadzenia działań sponsorowanych na platformach social media, prowadzenie efektywnych kampanii reklamowych w obrębie social media oraz raportowanie ich wyników,
  • konsultacji, w których oferuję pomoc z zakresu wdrożeń korzystnych rozwiązań dla marki w kanałach social media, a także helpdesk w przypadku trudności związanych z ich obsługą.

Pamiętaj, że marka nie musi być obecna na każdym kanale social media. Musi umiejętnie dotrzeć do swojej grupy docelowej, wykorzystując potencjał mediów społecznościowych.

Chętnie Wam w tym pomożemy, napisz do nas:

Kontakt